Nieuw bedrijfsnaam en huisstijl

Een nieuw bedrijf starten voor het leveren van premium bouwmachines. Zowel de bedrijfsnaam als huisstijl moet worden bedacht.

Highlights

  • Organisatie & Advies
  • Nieuwe huisstijl
  • Contactpagina

Aanpak

Samen met de klant geïnventariseerd wat voor doel en uitvoering bij de klant past. Vervolgens een marketingplan opgesteld en een bedrijfsnaam bedacht. Op basis daarvan een huisstijl ontworpen en uitgewerkt in een logo en een huisstijl handboek.

  • 1Inventariseren wat klant wil
  • 2Marketingplan uitwerken
  • 3Bedrijfsnaam bedenken
  • 4Huisstijl ontwerpen

Resultaat

Het resultaat is een unieke bedrijfsnaam die direct autoriteit heeft in zoekmachines, maar ook de naam van de klant en het doel van de onderneming in zich heeft. Daarnaast een contactpagina waar de gegevens van Libacon kunnen worden gevonden.

Informatie klant